First Time Buat Decoupage





ini adalah blender yg suda rosak .




Ini tin yg suda tidak digunakan lagi . such as tin susu yg berwarna putih , tin serbuk koko yg berwarna kuning coklat .






ini botol kicap , botol sunquick dan macam2 botol telah saya mencantikkan lagi .


disebabkan dulang ni dah karat , saya pun mencantikkan dulang ni semula .



ini masa mula-mula saya berjinak-jinak dlm decoupage . Saya telah menggunakan papan hiris yg lama dan cuba membuat .



Disebabkan tempat letak kunci ini sudah bertahun , saya membuat keputusan untuk decoupage tempat sangkut kunci ini



Sebenarnya kita boleh mencantikkan balik semua barang2 yg sudah rosak , yg dah tak nak pakai lagi dan sebagainya :)
Jika andq berminat ? anda boleh PM saya di facebook LIZA TINA



Jika anda berminat ? Anda boleh menghubungi saya 0177609863

0 ulasan: